سلام وقت تون بخیر

من یه دخترم که متولد 75 هستم، اخیرا با آقایی آشنا شدم که ایشون متولد 65 هستن و ده سال اختلاف سنی داریم، از همون اول ایشون به من مدام میگفتن که من برای دوستی با شما وارد رابطه نشدم و این رابطه رو بذارید به حساب آشنایی پیش از ازدواج . منم به ایشون گفتم که در حال حاضر برنامه ای براش ندارم ، گفتن که حالا یه مدت با هم آشنا بشیم شاید نظرتون عوض شد... 

اول این که از نظر مالی این آقا هیچ مشکلی ندارن و سطحش از ما بالاتره؛ دوم این که از نظر قیافه و پختگی کاملا به سنشون میخورن،  یعنی منظورم اینه که اصلا بیبی فیس نیستند و حتی بالاتر از سنشون هم بهشون میخوره طوری که دوستام ایشون رو دیدن گفتن که بهش میخوره زن داشته باشه و حتی طرز لباس پوشیدن شون هم خیلی رسمی هست ولی قیافه ش به دل من نشسته . 

از طرفی من کلا خودم (به گفته دیگران) بالاتر از سنم رفتار و عمل میکنم و اصلا رفتار بچگونه یا جلف ندارم خودشونم این مساله رو گفتن بهم بعدشم مثلا دوستام رو میبینم تو دانشگاه که با یه پسر همسن خودشون یا 3.2 سال بزرگتر دوستن همش به خودم میگم چطور میتونند همچین کاری کنن؟

سوءتفاهم نشه منظورم اینه که من کلا آدمی نیستم که بتونم مثلا با یکی همسن همکلاسی هام وارد رابطه بشم . از طرفی تو این مدت هیچ رفتار زننده ای از ایشون ندیدم طی یک باری که با ایشون بیرون رفتم همه چیز اوکی بود خساست نداشتن ,رفتار زشت و زننده ای نداشتن در صورتی که من خیلی حساسم ولی واقعا خوب بودن میدونم با یکبار دیدن مشخص نمیشه خواهشا اینو هی به من نگین منظورم اینه که طی اون یه باری که رفتم بیرون این ها رو متوجه شدم .

بعدشم خیلی منطقی و عاقل عمل میکنن ... ایشون گفتن که من با کار کردن مشکل دارم مخصوصا کار من که محیط بیمارستانه یعنی تفکرشون سنتی هستش تو این مورد از طرفی من واقعا کار کردن رو خط قرمز خودم میدونم و خیلی برام مهم هستش با اینکه میگه من به خاطر خودتون میگم و از نظر مالی همه جوره تامینی ولی من باز کار کردن برام خیلی مهم هست .

از طرفی میگه که زن این طوری به کارهای خونه نمیرسه و این حرفا حالا من باز بهشون گفتم که من فکر میکنم یه روزی اگه قرار باشه ازدواج کنم 26 سالگی و این حدودا خواهد بود گفت خب منم تا اون موقع صبر میکنم و حالا الان دو تا مساله دارم یک این اختلاف سنی مون هستش و طرز تفکرشون . دوم مساله کارکردن من .

آیا ادامه رابطه از نظر شما به صلاحه؟


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

آیا 9 سال اختلاف سن مشکل ساز میشه ؟

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)