سلام
نویسنده ی پست (اونایی که باعث گناه کردن من شدن رو نمیبخشم) هستم ، یه چیزی رو گفتم جدا اعلام کنم ، خانوم های محترمی که با پوشش تحریک کننده توی خیابون میگردین ، میدونستید ازتون عکس میگیرن ؟
از شما با دوربین های گوشی (بدون چهره یا با چهره ) عکس میگیرن بعد تو کانال های مستهجن منتشر میکنن ، نه تنها تلگرام بلکه تو اینستا هم عکس هاتون منتشر میشه. تعداد عکس هایی که میگیرن کم هم نیست! اکثرا هم از خانوم هاییه که لباس های تحریک آمیز و س... پوشیدن یا آرایش ناجور دارن یا لباس هاشون جذبه . بعد یه عده جوون مثل من به گناه میفتن . اون هایی که حتی توی خیابون ندیدن شما رو ، عکس هاتون براشون ارسال میشه ، 
خواهشا ؛
برای خدا که گفته پوشش مناسب داشته باشید احترام قائل نمیشید ، برای من جوون که میگم پدرم در اومده احترام قائل نمیشید ، برای خودتون احترام قائل بشین تا به چشم هرزه و یه تیکه گوشت بهتون نگاه نکنن !

موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)