سلام دوستان

مینا هستم یه دختر بیست و شش ساله، هر کسی بر اساس تجربه ی زندگی با پدر و مادرش دوست داره که وقتی ازدواج کرد بعضی رفتارها رو با همسرش نداشته باشه ! مثلا مادر من همیشه در جمع خانوادگی مون اخموئه و حرفاش گزنده ست (بر خلاف وقتی که مهمون داریم) ... به همین دلیل من از اخمو و ترش رو بودن بدم میاد و همیشه تلاش میکنم خنده رو و مهربون باشم. به خصوص در مقابل همسرم (حالا هر وقت که ازدواج کنم). چون دیدم که این حالت مادرم چقدر تاثیر بدی روی اخلاق پدرم داشته.

و انتظارم از همسر آینده ام اینه که با من جلوی بچه هامون محترمانه حرف بزنه. حتی اگه با من سر موضوعی مخالف باشه محترمانه مخالفتش رو بیان کنه، تحقرم نکنه جلو بچه هام. شما بر اساس زندگی که با پدر و مادرتون دارین (یا داشتید) چه خصوصیاتی رو نمیخواید در مقابل همسرتون داشته باشید ؟ لطفا در مورد دلیلش هم بگید . 

لبخند به لب همه تون ان شاء الله 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)