سلام دوستان 

من میخواهم در مورد سفر به ترکیه و آوردن جنس سوالاتی از شما بپرسم . 

راستش موضوع از این قراره که من نیاز به یک فلزیاب دارم و به فروشندگان و اجاره دهندگان داخلی هم اعتمادی ندارم، فلزیاب های جالبی هم توی سایت های ترکیه ای دیدم و قصد دارم که به کشور ترکیه بروم به صورت هوایی (برای دریافت ارز مسافرتی ) و به صورت زمینی برگردم ( اتوبوس از استانبول تا تهران هست ) . 

ولی با توجه به اینکه این اولین سفر خارج از کشور من هست خواستم یه سری اطلاعات بهم بدید به خصوص کسانی که سفر زمینی داشتند به ترکیه ( از مرز بازرگان ) ، میخواهم ببینم که چطوری پولم رو ببرم که باعث سرقت و دردسر نشه برام . 

دیگه اینکه میخواهم بدونم موقع برگشت آیا وسایل مسافران زمینی هم مثل هواپیما از داخل گیت رد میشه و با فلزات مشکل داره ؟ و یا اینکه نه فقط حجم کم و یا زیاد توشه مسافر رو میبینند و پاسپورت ها و ... ، البته اونقدر ها هم که خیلی از مردم فکر میکنند این دستگاه غیر قانونی نیست ، و اگه همین الان شما بزنید داخل سایت دیوار موارد زیادی گذاشته شده برای فروش که اکثرا دستگاه های دست ساز و یا قدیمی هست 

ممنون از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)