با سلام خدمت دوستان

پسری هستم ۳۰ ساله ، برای ازدواج تقریبا به مدت یک ماه با دختر خانمی از طریق چت صحبت میکردیم ( البته به صورت جسته و گریخته ) ، تقریبا بعد از یک ماه ایشون به من گفتند ما مناسب هم نیستیم، اما نمیدونم چه بلایی سرم اومده ، حس میکنم دیوونه و عاشق این دختر شدم. من حتی این دختر خانم رو از نزدیک ندیدم اما نمیدونم چه بلایی سرم اومده که اینقدر این دختر رو دوست دارم، هر روز و هر ساعت بهش فکر میکنم و تو ذهنم باهاش فانتزی و خاطره میسازم .

لطفا به من بگید دچار چه بیماری ای شدم که حتی بدون اینکه این دختر رو از نزدیک ببینم و حتی تلفنی باهاش صحبت کنم این جوری شدم ؟

خواهش میکنم کمکم کنید خیلی داغونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)