با عرض سلام و ادب

بنده پسری ام ۲۷ ساله مجردم  که  مادرم ۴ سال پیش از دنیا رفته اند و خودم بچه کوچک خانواده هستم و با پدرم زندگی میکنم . پدرم تصمیم دارند که دوباره ازدواج کنند ولی  میترسم که اگه ازدواج کنه دچار مشکل بشه و نتونه نیازهای زن و خانواده اش را برطرف کنه و بعدا زندگی خودش و یه نفر دیگه را هم خراب کنه .

در کل احساس میکنم شرایط ازدواج مجدد را نداره ولی از طرف دیگه خودش خیلی دلش میخواد ازدواج کنه و منم دلم میخواد کاری براش کنم ولی از طرفی هم میترسم و دلم نمیخواد دوباره ازدواج کنه. پدرم حدودا ۶۰ ساله هستند و از لحاظ مالی ضعیف هستند ولی من خودم هر چه بتونم مالی کمکش میکنم .

حالا با این شرایط میخواستم راهنمایی کنیین به نظر شما چکار کنم درست هست . یا اصلا با این شرایط خانمی قبول میکنن با پدرم ازدواج کنند. یا اگه از شما خانم ها اگه کسی شرایط ازدواج با پدرم رو داشت حاضر میشه با این شرایط باهاشون زندگی کنند.

لطفا خواهش میکنم حتما راهنمایی کنیین خیلی مهمه واقعا نمیدونم باید چکار کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل سالمندان (۹ مطلب مشابه) مسائل ازدواج والدین (۷ مطلب مشابه)