سلام‌ و عرض ادب دوستان

راستش خیلی دلم پره خانواده برتر شده همدم ، تنهایی هام کسی در خانواده درکم نمیکنه ، از بچگی در خانواده ای فقیر متولد شدم ، پدرم و مادرم سوادی نداشتند با اینکه فامیل بودن اما خانواده هاشون چشم دیدن هم دیگر را نداشتند مدام خونه مون دعوا بود و خیلی موارد پدرم مادر را در حد مرگ میزد .

پدرم از روز اول اهل کار نبود یعنی اصلا کار نمیکرد با هزار قرض وام و بدبختی یه خونه خیلی کوچک پایین شهر خریدیم ، از روز اول نه رفت و آمدی با فامیل داشتیم نه سرگرمی و تفریحی. حالا هم یه دختر ۲۰ ساله شدم تمام امیدم به درس بود که بتونم در نهایت یه شغل و درآمدی پیدا کنم که حداقل از زیر زور بی پولی‌ و خساست پدرم بیرون بیام.

از بخت بد من هیچ رشته ای هم دیگه بدرد نمی خوره ، رشته های تجربی هم قبولی دولتی در شهر خودم واسم مقدور نیست و آزاد هم که پولی ندارم ،پدرم نه خودش کار میکنه نه میذاره من کار کنم موندم با یه آینده تاریک که خودم ازش خیلی میترسم از صبح تا شب بیکار ، تو خونه کلافه شدم از یه طرف اینقدر پول ندارم که یه پالتو بخرم از سرما یخ نزنم.

از یه طرف اجازه کار و کسب درآمد هم ندارم  دیگه به این نتیجه رسیدم که باید برم گدایی ، یا کلفتی، حالم از این زندگی بهم میخوره ، مدام کفر میگم ، مدام لعنت میفرستم به کسانی که این وضع را بر ما جوانان تحمیل کردن ، همیشه دوست داشتم دستم تو جیب خودم باشه از اینکه زیر دست یه مرد باشم( فعلا پدرم ) احساس تنفر داشتم اما از هر چی بدم اومد سرم اومد ... نمی دونم خودم هم خیلی مقصرم یا نه ، دیگه باید چه میکردم که نکردم ، باور کنید فقر ایمان را از آدم میگیره ، چند ساله دیگه نماز نمیخونم

از جنس مذکر ، از خدا، از پدرم، از همه بدم میاد . ما در کشوری زندگی میکنیم که در حین ثروتمندی خیلی فقیریم ( حداقل خودم که ایطورم ) چه پارادوکس مزخرفیه. بگذریم.

نمیدونم حالا چه کنم  من به آخر خط رسیدم ، امیدوارم هم خودم هم کسانی که منو به این روز انداختن بمیریم. چرا که مرگ از زندگی با ذلت بسیار شرافت مندانه تر است. دعام کنید که خیلی بهش محتاجم امیدوارم جوانان این مملکت از این بدبختی در بیاییم ، در حسرت یه شغل برای کسب حلال و صرفا کسب چند غاز درآمدی که بشه باهاش زنده بود نسوزیم .

قضاوت در مورد من و اشتباهاتی که کردم  و حالا چه کنم که اوضاع  بهتر بشه ، ببخشید اگه ناراحت شدید ولی انگار ادم بی پول حق زندگی در این دنیا را نداره و این یه حقیقت تلخه

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)