سلام 

من یه دختر ۱۹ ساله هستم ، در حال حاضر پشت کنکورم اونم برای سال دوم ، با اینکه خانواده اصرار دارند که من حتما تمام توانم رو به کار بگیرم تا در رشته های تاپ تجربی قبول بشم ( و البته خودمم خیلی دوست دارم ولی انگیزه ام رو از دست دادم ) ولی حس می کنم برام مقدور نیست که دیگه ادامه بدم درس خوندن رو . 

ولی حالا موضوع اینه که من از خیلی سال پیش به بازیگری علاقه مند شدم و عاشق این کار هستم از لحاظ استعداد بازیگری کاملا به خودم مطمئن هستم و قیافه خوبی هم دارم یعنی متوسط به بالام فقط یکم صورتم پره که اونم می خوام لاغر کنم و خلاصه از لحاظ قیافه مشکلی ندارم و از نظر استعداد هم که گفتم .

فقط یه مشکل هست اونم اینه که من در شهر کوچیکی در شمال زندگی می کنم و تهران نیستم و حالا به نظر شما من چکار کنم که به هدف دیرینه ی خودم یعنی بازیگری برسم و به نظرتون ممکنه که دختری با شرایط من بتونه ؟ و چه فاکتور ها و کاری و پیشنهاد می دید که بتونم بازیگر بشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)