سلام

نهضت به معنای انقلاب یا جنبش یعنی اینکه یک انسان (خانم یا آقا ) از نظر شما باید با هر کسی چطوری رفتار کنه ؟ یعنی اینکه یک انسان زمانی که به بلوغ رفتاری یا همون انقلابی که تو وجودش به وجود میاد، باید چطوری رفتار بکنه با بقیه ... همه این رو باز میشه برگردوند به انسانیت یک انسان که به بلوغ میرسه چطوری باید باشه از نظر شما انسانیت یعنی چی اصلا ؟ همه این ها تا چه حد باید باشه؟

از نظر شمایی که نظر میدید من میپرسم و اینکه مهم نیست درست باشه تحلیلی که دارید انجام میدید ... ، من فقط میخوام نظر بقیه رو بخونم و بیشتر بفهمم این سوال رو . حقیقتش اینه من تو یکی از دانشگاه ها تحصیل میکنم، یک استاد داریم که گفته یکی از سوالات تون اینه ( تحلیل تون رو از نهضت رفتاری و انسانی بنویسید )

خودم میتونم یه چیزایی بنویسم ولی میخوام ببینم نظر هر کسی چیه و اینکه اصلا من معنی این سوال رو درست فهمیدم ؟ چند خط اول من چیزی بود که از این سوال فهمیدم و نوشتم  .

ممنون میشم هر کسی نظرش رو بگه 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)