سلام

من یه دخترم که چند ساله با پسر خاله م نامزدم کردم، حدود 8 سال ازم بزرگ تره، فوق العاده دوستم داره و روم حساسه و تو هیچی برام کم نمیذاره، مواقع ناراحتیم دیوونه میشه اما یه مشکلی هست اینه که اون بعضی چیزها رو بهم نمیگه و این باعث میشه که به مرور زمان احساس بدی پیدا کنم .

مثلا مسائل کوچیک رو که نمیگه و من از دیگران میشنوم باعث میشه فکر کنم که اگه بخواد بهم خیانتی کنه هم نمیفهمم ، مثلا واسه من یه دستبند خرید بعدا از یه نفر دیگه هم شنیدم که واسه خواهرشم خرید ، سوءتفاهم نشه من حسود نیستم و خیلی هم خانواده شو دوست دارم اما این پنهون کاری هاش من رو واقعا گیج میکنه.

البته پنهون کاری هاش من رو اصلا به خیانت مشکوک نمیکنن کارهای دیگری هستن. مثل رفتن به شکار با دوستانش یا چیزای معمولی اما نمیگه و نمیفهمم منظورش چیه. البته در فرهنگ خانواده ش این جمله که نباید همه چیز رو واسه زن ها گفت هم هست و کمی مردسالار هستن... 

بازم میگم خیلی خیلی خوبیم اما این پنهون کاری ها اونو یه آدم مرموز میکنه که گاهی منو میترسونه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)