سلام 

می خواستم یکی از مشکلات خانوادگیم و اینجا بگم  

من خودم دختری 18 ساله هستم و یک خواهر بزرگتر هم دارم که 21 سالشه مادرمون 10 سال پیش به خاطر بیماری سرطان از دنیا رفت و ما از اون موقع یتیم بزرگ شدیم ولی پدرمون جای مادرمونو پر کرده همه ی کارهای خونه و بیرونو خودش انجام میده حتی لباسامونو پدرم میندازه لباس شویی خلاصه وقتی برای استراحت نداره خودشم به مادر خدا بیامرزمون خیلی علاقه داره عکسشو بزرگ کرده زده اتاقش و بعضی شبا به خصوص شب جمعه ها تو اتاق تنهایی میشینه و به عکس مامانمون نگاه می کنه و گریه می کنه

خیلی داره فشار می کشه و چند وقته عمم به بابام گیر داده تا ازدواج کنه ولی بابام زیر بار نمیره حالا عمم اومده به من و خواهرم میگه بابامونو راضی به ازدواج کنیم در صورتی که من و خواهرم دوست نداریم کس دیگه ای جای مادرمونو پر کنه به نظرتون چیکار کنیم یعنی حرف عممونو گوش کنیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)