سلام

من پسری 20 ساله هستم و فرزند کوچک خانواده . مشکل بنده ازدواج هستش . یعنی چی ؟ یعنی من توی یه خانواده تحصیل کرده بدنیا اومدم که زیاد مذهبی نیستن ولی بنده مذهبی در اومدم ! یعنی براشون مهم نیست با نامحرم دست بدن یا برقصن ، ولی من این کار ها رو نمیکنم و خیلی هم مسخرم میکنن. 

از اون جایی گفتم مشکل بنده ازدواج هستش که نمیتونم به خانواده بگم قصد ازدواج دارم . تنها دغدغه پدر و مادر من و اعضای خانواده اینه که مثل داداشام م خواهرام درس بخونم و از این کشور برم ولی نظر بنده چیز دیگه ای هست و میخوام ایران بمونم . 

از نظر شغلی من ماهیانه تقریبا 5 میلیون درآمد دارم (بازاریابی و تدریس زبان ) و به پدرم وابسته نیستم و یه خونه ی 80 متری دارم که پدرم به نام من زده، دخترخانومی که بنده قصد ازدواج باهاشون رو دارم 2 سال و 8 ماه از من بزرگ ترن از خانواده ی مذهبی هستند. 

من این طور خانواده ای رو میپسندم ولی مشکل اینه که از نظر فرهنگی خیلی تفاوت بین خانواده ی من و اونا هست که من مشکلی ندارم چون خودم اینجوریم ولی خانوادم مشکل دارن مطمئنم . اگه میخواین بگین شاید جوگیر شدی میخوای ازدواج کنی یا بخاطر فشار جنسی هستش من این موضوع رو رد میکنم چون تقریبا 2 ساله ایشون رو میشناسم و خیلی کلاس های مشاوره رفتیم با هم و گفتن مشکلی ندارین و آماده هستین . 

من سوالم اینه که من این موضوع رو چطور با خانوادم در میون بذارم . حدس میزنم که به شدت مخالفت کنن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ازدواج با دختر مذهبی (۶۰ مطلب مشابه)