سلام خدمت همه کاربران خانواده برتر

راستش یه جور سوال، مشورت یا نظرسنجی هم میتونه باشه، خواستم با نظرتون کمکم کنین . 

اول بگم پسری ام 25 ساله و مجرد ، شاید از نظر شما حاد نباشه همین طور که خودم اصلا بهش فکر نمی کردم قبلا .

مشکل از این قراره که مدتی هست (دو ماه) از دختر خانمی خوشم میاد، شرایط ازدواج هم نه صد درصد، ولی به لطف خدا میشه یه کارایی کرد. اما دقیقا دو ماه هست که عذاب وجدان شدیدی کلا دارم و باعث شده اصلا واسه ازدواج قدمی بر ندارم و حتی دارم تصمیم میگیرم کلا بی خیال شم، سخته ولی سعی میکنم ...

شاید بگین چرا یا علت عذاب وجدان چیه ؟!

متاسفانه 4-5 سالی هست که با دختران بسیار زیادی تو فضای مجازی، (اینستا و تلگرام) چت کردم. البته اکثرا معمولی بوده ولی خب به هر حال جاذبه ای بوده ای که ممکن گاهی حرف نامربوطی هم باشه. از یک ماه تا حتی دو سال ، عشق و علاقه با n نفر. حضوری یا تلفنی اصلا نبوده فقط در حد عکس از همون چهره ...

متاسفانه این قد تو این راه حرفه ای شده بودم که مثل تخمه شکستن با یکی دوست میشدم، شاید بخاطر زبون بازیم یا قیافه م یا ... هر چی. به هر حال حوصله م سر میرفت با یکی دوست میشدم.

5-6 ماهی هست توبه کردم و اصلا دورش نرفتم ، همه حسابامم رو پاک کردم. ولی امان از این عذاب وجدان ، هر وقت میخوام واسه ازدواج اقدامی کنم، تمام چت هام از جلو چشمم رد میشه ، حس میکنم با هر کی ازدواج کنم ،خیانت کردم. هر نوع حرف محبت آمیزی بخوام بهش بگم، قبلا به خیلی ها گفتم ، هر نوع فانتزی ای بخوام بگم، قبلا به خیلی ها گفتم یا حتی فکرش رو کردم . 

دلم برای کسی که قراره زن من بشه می سوزه، میترسم همه چی برام تکراری باشه، بگم عه فلانی هم همین رو میگفت یا همین رو دوست داشت، میترسم از ازدواج لذت نبرم ، البته ترس از بازگشت ندارم چون میدونم رو حرفمم میمونم . 

حالا شما بگین چیکار کنم ، برم جلو و بهش نگم گذشته و چت هام رو ، برم جلو و بهش بگم چت هارو

کلا نرم جلو ، شما دخترا اگه پسری با این شرایط بیاد چه عکس العملی دارید ... . 

مرسی اگه وقت گذاشتین و خوندین


مرتبط:

به خواستگارم بگم که قبلا رابطه ی نامشروع داشتم؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

می ترسم خواستگارم بعدا با سابقه دوستی من مشکل پیدا کنه

اگه بعد از ازدواج فهمیدید همسرتون سابقه دوستی داره، چه می کنید؟

دختر مورد علاقه م 5 سال سابقه دوستی داره

آیا مشکل از منه که نمی تونم گذشته ی ناپاک دختری رو ببخشم ؟

نمیخوایم با یه تواب ازدواج کنیم، مگه زوره ؟

گذشته هر کس به خودش مربوط نیست، من واسم مهمه

علت دروغ گفتن دختری که به خواستگاریش رفتم چی بود؟

نمی دونم از گذشته ی خودم در خواستگاری بگم یا نه ؟

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

چقدر باید برا ازدواج گذشته ی دختر رو بررسی کرد؟

بالاخره گذشته ی طرف مهمه یا نه ؟

وقتی به گذشته ی همسرم فکر می کنم به هم میریزم

آیا خانم ها روی گذشته شوهرشون حساسند ؟

گذشته خانم تون چقدر برای شما مهمه ؟

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

با دختری که قبلا دوست پسر داشته ازدواج نمی کنم

من یه دختر ترسو هستم و خیلی میترسم گذشته م لو بره

بعد از ازدواج فهمیدم که همسرم قبلا ...

به پسر مورد علاقه م بگم که قبلا دوست پسر داشتم

در خواستگاری باید روابط قبلی رو فاش کنیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)