سلام 

اینکه بعضی از پسران میان به خانواده برتر و میگن حاضر نیستم با دختری که قبلا دوست پسر داشته یا قبلا عاشق شده ازدواج کنم یا بعضی از دختران که میگن فلان دوستم قبلا دوست پسر داشته و الان ازدواج کرده و خوشبخته یعنی اونو مستحق بدبختی می دونن رو نمی تونم درک کنم به خصوص دختران رو.

شما  می دونید دختری که از روی احساسات شدید و یه جور علاقه پاک عاشق پسری میشه و حالا به هر دلیلی پس زده میشه چقدر ممکنه آسیب ببینه ؟ چقدر طول میکشه تا دوباره همون آدم سابق بشه ؟ چقدر شب بیداری میکشه ؟چقدر شکسته تر میشه؟ اون دختر تو اون شرایط فقط فقط خدا رو داره ؟ اگه بخواد توبه واقعی کنه هیچ فرقی با یه دختر پاک نداره .  

به نظرم این شخص جهنم رو تو این دنیا دیده با توجه به این که بیشتر این دوستی ها به جایی نمی رسه سزای عملش رو میبینه، اصلا قصدم ترویج این دوستی ها نیست به هیچ وجه، اتفاقا دارم نهی میکنم .

منظورم اینه که این اصلا درست نیست دخترایی که وارد این روابط نمیشن فکر میکنن که حالا یه سر و گردن از این دخترا بالاترند و باید خوشبخت تر باشن، چیزی که به وفور من تو این سایت دیدم و پسرا خیلی خیلی عذر میخام برچسب دست خورده بودن رو به این دخترا میزنند ، منم قبلا مثل شما فکر می کردم و اصلا به این جور دخترا دید خوبی نداشتم تا اینکه خودم عاشق یه پسره شدم و بعد از دو سال فهمیدم که عاشق یکی از همکلاسیام  هست .

با این که توی این مدت باهاش دوست نبودم و خیلی کم پیش اومده بود باهاش حرف بزنم ولی الان یه ماهه که نه میتونم بخندم نه میتونم حرف بزنم هیچی، مثل مرده متحرکم ، اگه باهاش دوست بودم معلوم نبود الان چه بلایی سرم میومد؟ وقتی دبیرستان بودم دیدگاهم نسبت به دخترهای این مدلی خیلی بد بود .

یادم میاد یه دختره تو دانشگاه بود که با یکی از پسرهای کلاس دوست بود و با پسرها رابطه جنسی داشت من از این دختره متنفر بودم به نظرم خیلی دختر ... بود ولی بعد از این که فهمیدم اون دختره تو چه طور شرایط سختی بزرگ شده و الان چه طور زندگی داره .

این بار از خودم متنفر شدم هیچ کدوم از ما نمی دونیم اونا تو چه طور شرایطی بزرگ شدن هیچ کدوم از ما نمی دونیم اگه ما تو اون شرایط بودیم چه طور رفتار میکردیم واقعا نمی دونیم که اگه تو زندگی شون یه پسری باشه که واقعا دوسشون داشته باشه چه عکس العملی نشون میدن، شاید خیلی وفا دار تر از ما باشن ، شاید جایگاه اونا خیلی بالاتر از ما باشه پیش خدا یاد شعر نیما یوشیج افتادم که میگه فکر را پر بدهید و نترسید که از سقف عقیده برود بالاتر / فکر باید بپرد /برسد تا سر کوه تردید و ببیند که میان افق باورها کفر و ایمان چه به هم نزدیکند/ فکر اگر پر بکشد جای این توپ و تفنگ این همه جنگ ... سینه ها دشت محبت گردد/ دست ها مزرع گل های قشنگ/ فکر اگر پر بکشد هیچ کس کافر و ننگ و نجس و مشرک نیست همه پاکیم و رها / همه یک نقطه پایان تفکر داریم اسم آن هست خدا .

نتیجه گیری من اینه ؛

منی که تا بحال با هیچ پسری دوست نبودم اگه اون پسره بهم پیشنهاد دوستی داده بوده به احتمال بالا قبول میکردم و اصلا معلوم نبود رابطم باهاش تا کجا ها پیش میرفت ، حالا شاید خدا منو دوست داشته و یه همچنین اتفاقی نیفتاده و پروسه فراموش کردن برای من راحت تر باشه ، اما دختری که این اتفاق براش افتاده چی ؟ 

همین الان واسه همه ی دخترای سرزمینم نه واسه همه ی دخترای دنیا آرزوی خوشبختی میکنم و امیدوارم که حال دلشون خوب باشه و از خدا میخوام  اونایی که حالشون بده زود زود خوب بشن و بهم کمک کنه که دیگه دید بدی نسبت به کسی نداشته باشم و اینکه هیچ دختری واسه ادامه زندگیش مجبور به انجام کاری نشه که دوست نداره

میخوام نظر شما رو بدونم ، شما چی فکر میکنید به نظرتون نتیجه گیری من درسته ؟ شما راجع به این دخترا چه طور فکر می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)