سلام 

این سوال پسرونه ست ، من یه پسر ۱۹ سالم که به یه مشکل برخوردم ، اونم اینه که نمیتونم جلوی ترسم رو توی درگیری های خیابونی یا درگیری های لفظی بگیرم و دست و پام میلرزه . از نظر مهارت و قدرت بدنی اوکی هستم ولی تو میدون مبارزه که قرار میگیرم دست و پام قفل میشه ، یه وقت فکر نکنین که من لاتم و اراذل و اوباشم و اینا ... نه اصلا من کلا با کسی کار ندارم ولی بعضی ها خودشون میان جلو و دنبال شر میگردن حالا اگه هم هیچی بهش نگم و برم انقدر تو خودم حرص میخورم که چرا کاری نکردم و ... . 

مطمئنا پسران میفهمن چی میگم ، ازتون میخوام که بهم بگین چه جوری به این ترس غلبه کنم ، یه جا خوندم که نوشته بود راه مقابله با ترس مواجه شدن با همون ترسه . من اگه بخوام برم با ترسم مواجه شم که باید هر روز دعوا کنم، اون وقت چه فرقی با لات ها دارم ، اینم بگم که چند سال پیش کاراته هم کار کردم . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)