سلام

من پسری هستم ۳۲ ساله، دارای امکانات مالی مناسب برای ازدواج، وارد فرایند خواستگاری رفتن شدم و متوجه شده‌ام که من آدم سرد و خشک و بی احساسی هستم و این موضوع به وفور در واکنش دختران نسبت به من برای من محرز شده است .  

خانواده‌ای بسیار خلوت و رفت و آمد بسیار پایین و محیط خانواده بسیار خشک بزرگ شده‌ام و مسائل و ارتباطات احساسی در خانواده ما به شدت ضعیف و در حد صفر بوده است، وقتی که دوستانم اطرافیانم و کارکنانم را میبینم و نحوه رفتار و کردارشان و راه بیان احساس شان با اطرافیان را نگاه می کنم متوجه ضعف خود شده ام و همچنین رفتار دختر خانم هایی که در جلسه های آشنایی با آنها صحبت کرده‌ام .  

دوستان من به کمک شما در رابطه با مطالعه مطلب ویدیو و یا تجربه شما در بیان احساس در رابطه  با ارتقای سطح کلمات مناسب در ابراز احساسات  نیازمندم . 

اینکه من احساس ندارم این طور نیست و من دچار اخلال در ابراز احساس خود هستم و آن طور که باید و شاید از خودم دفاع کنم و احساس خود را بیان کنم و از کلمات مناسب استفاده نمایم و حس خود را  به طرف منتقل کنم ، دچار مشکل هستم.

به شدت دنبال کلمات و روش ها ابرار علاقه و نوع کلمات مناسب و همچنین نظرات شما خانم ها در خصوص اینکه چه رفتار و کلماتی در جلسات اول شما را دل زده کرده به بنده کمک برسانید.

ممنون میشوم راهکارها تجربیات و نظرات خود را با بنده در میان بگذارید چون این مشکل احتمالاً هم از جانب دیگر دختران و پسران حاضر در این وب سایت هم وجود دارد و این کمک شایانی به ماها در رابطه با نحوه ابراز بیان نحوه بیان احساسات چگونگی استفاده از کلمات و مسائل مربوطه به جهت ابراز عشق و علاقه و احساس به طرف مقابل و می‌تواند به ماها بکند.

ممنون موفق و پیروز و سربلند باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)