سلام 

من یه سوالی درباره رفتار های آقایون دارم ؛

من گاهی یه رفتارهایی از همسرم میبینم که واقعا ناراحت و عصبی میشم، درباره مشکلات و بحث هایی که داریم با هیچ کس صحبت نمیکردم چون من و همسرم اعتقاد داریم که هیچ کسی نباید متوجه مسائل و مشکلات زندگی ما بشه چه این مسائل کوچیک و چه بزرگ باشه فرقی نداره ...

اما حالا گاهی با خانم های متاهل که صحبت میکنم سر صحبت درباره مشکلات زندگی باز میکنم و غیر مستقیم سوال میپرسم ببینم اونا چه مشکلاتی دارن و سر چه مسائلی درگیری پیدا میکنند ... ، این جمله رو از خانم ها زیاد میشنوم که مردا همشون همین جور هستن!!! و ما نباید حساس بشیم. 

مثلا همسرم خیلی براش سخته که معذرت خواهی کنه و همیشه سعی میکنه منو مقصر جلوه بده و حتی نتیجه بحث به جایی میرسه که در اکثر مواقع من معذرت خواهی کنم! ، و بعد میگه مرد غرور داره نباید بشکنی غرورشو. حس ریاست طلبی داره، حس میکنم خیلی وقت ها بهم زور میگه و میخواد حرف حرف خودش باشه! 

عصبی میشه و من همیشه باید مراعات کنم که این جلوی این عصبانیت بگیرم وگرنه اتفاق بدتری می افته! اشکم رو در میاره و بعد از اینکه گریه میکنم بدتر عصبی میشه و انتظار داره نه گریه کنم نه ناراحت و زود ببخشم. میگه از خانم هایی که زود قهر میکنن بدش میاد! خب مگه میشه آدم از هیچی ناراحت نشه و خیلی زود بخنده و فراموش کنه ؟ ( یعنی در عرض یکی دو دقیقه )

ما حداقل هفته ای یک بار بحث و دلخوری بینمون پیش میاد تازه اگه من مراعات نکنم که خیلی بیشتر میشه. حالا یه مدتی هست از خانم های دیگه هم میشنوم که چنین مسائلی دارن و میگن مردها همه شون همین جورن . آخه مگه میشه؟ پس چرا تو کتاب های همسر داری و روانشناسی درباره این ویژگی ها چیزی نگفته اگه این همه فراگیر هستش.


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


پیشنهاد:

آقایون شما نگاه تون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان

من اصلا نمی دونم غرور مردونه چیه!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)