سلام

خسته نباشید

خیلی دنبال این بودم که چرا تو مملکت ما (و بعضا سایر کشورها) ، بعضی ها انقدر راحت با آزار جنسی برخورد میکنن و بی تفاوتی در این قبال نشون میدن ، متاسفانه خودم شاهد چنین عملی بودم اما حقیقتا من نمیدونستم چه واکنشی باید نشون بدم . 

فکر میکنم در صورت حمایت یک شخص سوم از قربانی، بعضی وقت ها شخص حامی هم قربانی طرز فکر اشتباه عوام میشه ( اینکه به شما ربطی نداره ، دخالت نکن، خودم زبون دارم و ...) . و چیزی که متوجه شدم اینه که ظاهرا خیلی ها از اینکه جامعه از قربانی حمایتی نمیکنه ضربه روحی شدیدی میخورن ، حتی خانواده ها . 

به نظرم بینهایت ارزشمنده که بتونیم چنین موضوعی رو در جامعه نشر بدیم و واسطه ای بشیم برای اینکه بین دو جنس اعتماد یا حداق آگاهی از احساس امنیت فرد مقابل بوجود بیاریم 

مثلا من نمیدونستم که بعضی خانوم ها از اینکه تو آسانسور با چند تا مرد یه حتی یه مرد تنها باشن میترسن ، خودم در کودکی در آستانه تجاوز متاسفانه قرار گرفتم و برای همین درک میکنم که خانومها چه حسی دارن . 

من با سخت بودن راهش و حرف و حدیث ها و غیره و ذلک کاری ندارم ، خوشحال میشم اگه فردی همچون شما از این کار حمایت کنه ، اگه بهم راه رو نشون بدید و از تجربیات خودتون درباره بازخوردها کمی در اختیارم بذارین خیلی ممنون میشم ، من حقیقتا خیلی وقت بوده که دنبال چنین کاری بودم ، اما کسی رو ندارم که راهنماییم کنه . در انتها ازتون بابت خوندن پیامم تشکر میکنم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)