سلام

من یه آدم ذاتا درون گرایی ام ( یعنی با تنهایی خودم کیف میکنم با کتاب و موسیقی و فیلم دیدن و انفرادی مسافرت کردم حال میکنم ) اما اگه شرایطش پیش بیاد فوق العاده معاشرتی و شوخ طبع ام ،انسان ذاتا اجتماعی نمیشه بیش از حد درون گرا بمونه.  

مشکلم از جایی شروع شد که دوستان کمی دارم یعنی دوست دارم با آدم های زیادی دوست بشم، اما دست خودم نیست.

۱_ به کسی اعتماد ندارم باهاش رفاقت کنم ( از شناختی که از آدم ها  و رفتارهاشون دارم اینو میگم )

۲_ اگه کسی ازم برتر باشه تحمل ندارم، کسی پایین تر از من  باشه نمیخوام باهاش رفاقت کنم. 

مشکل من اینه نمیدونم چطور و از کجا دوست جالبی پیدا کنم، کتاب های زیادی خوندم ، مطالب اینجا رو هم خوندم اما فایده نداشته، خوشحال میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)