سلام وقت به خیر

دوستان و کسانی که شاغل هستن و اطلاعات کافی در مورد آیین نامه های استخدامی دارند لطفا راهنمایی کنند.

من یک دهه شصتی هستم با تحصیلات عالیه که بعد مدت ها و تحمل سال ها بیکاری و کار پاره وقت، یک شغلی بهم پیشنهاد شده! در  یک مرکز دولتی - خصوصی، البته من مدت ها پیش به اینجا رزومه داده بودم ولی هیچ خبری نبود.

بعد کلی انتظار و سال ها و ماه ها نا امیدی،بالاخره بهم زنگ زدن ! منتهی بهم گفتن وضعیت شغلی ات و استخدام شما در وضعیت " ( استفاده از تخصص ) هست ! حقوقش از شرکتی قراردادی بیشتره و از رسمی کمتره، توضیح بیشتر دیگه ندادن ! هفته دیگه هم قراره مصاحبه بگیرن .

نمیدونم به چند نفر دیگه زنگ زدن یا نه، یا رقبیب هام چه کسانی هستن . میخواستم بدونم این وضعیت استفاده از تخصص چی هست؟ اصلا همچین حالت وضعیت شغلی داریم؟ من شرکتی قراردادی رسمی پیمانی و حق التدریس شنیده بودم. اما اینو نه. هر چقدر هم دارم سرچ میکنم تو سایت ها و آیین  نامه ها همچین چیزی پیدا نکردم . 

لطفا با تجربه ها راهنمایی کنند . به نظرتون منو دارن سرکار میذارن ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)