سلام

بنده متاهل، خانم ، ۳۳ ساله هستم. خیلی اکتیو و سنم اصلا به چهره ام نمیخوره. واقعیتش رو بخواهید در نوجوانی ام به ورزش فوتسال علاقه داشتم اما به خاطر ضعیفی بنیه مالی پدرم نتوانستم به باشگاه بروم و به آرزویم برسم. 

همچنین دانشگاهم نیمه کاره ماند و مجبور به انصراف شدم. ضمنا روزنامه نگاری را رها کردم. کلا از همه علایقم بالاجبار عقب نشینی کردم. خانه نشین شدم. در همان زمان بهترین دوستم را از دست دادم‌. تنها شدم. انقدر اشک ریختم تا چشمانم ضعیف و دیدم تار شد ..اصلا داغون شدم.

۲ سالی هست که متاهلم. در حال حاضر همسر خوبم حامی من هست و میخواستم که شما راهنمایی ام بفرمایید که اگر الان بروم به دنبال ورزش مورد علاقه ام دیر شده ؟ آیا به خاطر بالا رفتن سنم محدودیت خواهم داشت؟! اصلا برای بازی در تیم های باشگاهی یا ملی محدودیت سنی وجود داره ؟ 

ممنونم از پاسخ های ارزنده و سازنده تون

با تشکر از همه کاربرها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)