سلام کاربران

من خیلی وقت نیست اومدم تو وبلاگ. ۱ ماهی هست اومدم. و اینکه توی وب خیلی دیدم تا یکی ازش انتقادی میکنن و یا بهش میتوپن. چرا شما هم ادامه میدین؟ عین اینستا کی هی کامنت میذارن و کلی بد و بیراه میگن ...

اینجا الحمدالله سانسور میشه ! بگذریم ... 

چرا یکی یه چیزی بهتون میگه جوابش رو میدید ، نمیتونید بیخیال بشید ؟من دو بار بحث کردم تو فضای مجازی اینستا بود. الان خوشبختانه ندارم. پاکش کردم برای آرامش روح و روانم . فقط ۲ ماه داشتم همونم برام درس عبرت شد. یه بار تو وبلاگی ۲ یا ۳ نفر کم مونده بود تیکه تیکه ام کنن ؛ خواستم جواب بدم. متن رو نوشتم حواسم نبود میخواستم ارسال کنم، نمی دونم چی شد یهو پاک شد. ناراحت شدم. ولی بعد که فکر کردم گفتم همون بهتر‌ که پاک شد. و از این به بعد تو فضای مجازی اگه یه موقعی چیزی نوشتم به هر حال آدم ها با هم فرق دارن که به مذاق شون خوش نمیاد . بگم باشه تو خوبی، البته تو دلم و با یک لبخند و یا سکوت بحث رو ترک کنم. 

سعی دارم میکنم اینو تو زندگی واقعی من جمله با خانوادم و یا افراد دیگه پیاده کنم. ولی گاه شکست میخورم. گاهی پیروزم. خود پیغمبر فرمودند بحث و جدل رو رها کن حتی اکر به نفع تو باشد.

واقعا این قدر حوصله و انرژی دارید جواب بقیه رو میدید؟ اونم مجازی ، میدونید ندای درونم چی میگه، میگه ولش کن اصل خدای مهربونه و ۱۴معصوم و فرشتگانش، تو بنده اش هستی. اون از حال و اوضاع تو خبر داره. اون ازتمام لحظه لخظه های زندگیت تو آینده و حال و گذشته با خبره . 

بنده هاش بر اساس گفتارها و دیدارهای کوتاه تو رو قضاوت میکنن. تو چرا از کوره در میری .‌‌.. ، این برای اینه که هنوز کوچیکی،  هنوز حقیر و خرد هستی. هنوز درگیره منیت های نفسانی هستی. بذار خداوند قاضی باشه. اصل خدای مهربونه ... زندگی کوتاهه. حیفه برای این چیزهای مسخره صرف بشه. هر چند خودم تازه بهش رسیدم. ای کاش زودتر رسده بودم.

حالا نمیدونم نظرات تون چیه ؟ و آیا واقعا چیزهای که مینویسین عمل میکنین. نظرات تون رو میگم، عمل میکنید؟ اینستا ندارم. فضای مجازی منظورم همین وبلاگ یا گروه تلگرامیه. البته جدیدا عضو یه گروه شدم اونم. خدا رو شکر همشون با شعور و با بصیرت هستن. محجوبانه و نجیبانه مینویسن و نظر میدن. 

منتظر نظرات تون هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)