سلام

شنیدین میگن بعضی ها زبونشون شیرینه هر حرفی بزنن به دل میشینه ولی بعضی ها زبونشون تلخه ؟ 

احساس می کنم زبونم تلخه و این مشکل منو آزار میده، چون می بینم خیلی جاها بیشتر زحمت کشیدم مثلا تو خانواده خودمون ولی زبونم شیرین نیست ، شده با پدرم حرفم شده مثلا به خاطر خیلی چیزها ، من کلا از خواهرم هم درسم قوی تره هم حجابم بهتره، ولی پدرم بیشتر با من درگیر شده چون نمی تونم جلو زبونم رو بگیرم، یه چیزی بگن من هی جواب میدم .

خواهرم عین خیالش نیست آخرشم همه موضوع رو فراموش می کنن، یا تو خونه من بیشتر زحمت می کشم ولی بیشتر هم درگیر میشم، بین دوستام هم اهل غیبت یا دو رویی نییستم ولی خیلی ها ازم بیشتر ناراحت میشن، دلیلش چیه ؟ یعنی مشکل از لحنه؟ صدا ؟ یا رک هستم ؟ به نظرتون بهتره سکوت کنم ؟ صدام رو کلا دوست ندارم زیاد دلنشین نیست آیا امکان داره صدای لطیف تاثیری که روی آدم ها میذاره متفاوت باشه . 

شما خودتون همچین تجربه ای رو داشتین که یه نفر یه چیزی بگه برای شما دلپذیر باشه کس دیگه ای بگه به نظرتون خوب نیاد . 

این مشکلم به نظر موروثیه آخه مادربزرگم زن فوق العاده زحمت کشیه ولی فکر می کنم دستش نمک نداره، چون بلد نیست زبونش رو به کار بگیره، منم فکر می کنم همین جوریم و به مادربزرگم کشیدم  ، زحماتم به چشم نمیاد ، چه طور می تونم به اصطلاح زبونم رو شیرین کنم ؟  

چی کار کنم کمی بیخیال تر شم، احساس می کنم اگه سکوت کنم به نفع خودمه، ولی نمی تونم ، بیشتر از زندگی مشترک آینده م می ترسم که نکنه به مشکل بر بخورم، دست خودم نیست. دیدین بعضی ها خیلی آروم هستن آخرشم حرف خودشون به نتیجه می رسونن ؟ چه طوری این کار رو می کنن ، من هارت و پورتم زیاده ولی تو دلم هیچی نیست. آخرشم کاسه کوزه ها تو سر من میشکنه  ، شاید بلد نیستم کجا سکوت کنم کجا حرفم رو بزنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)