سلام

من همیشه برام سواله کسانی که سگ و گربه دارن نماز نمیخونن؟

دور و برم افراد زیادی دیدم که حجاب شون رو رعایت نمیکنن یا درست و حسابی رعایت نمیکنن ولی به هر حال مشکلی با اسلام و قوانینش ندارن و مسلمونن . 

اما اصلا نمیتونم کسی رو تصور کنم که نماز هم نمیخونه! نه که از بچگی تو مدرسه چه بخوای چه نخوای همه باید نماز بخونن کلا اینجور تو ذهنم رفته که همه نماز میخونن هر چند کار های دیگه هم بکنن!

تو دانشگاه تا حالا ندیدم یکی از دخترامون رو اصلا دور و بر مسجد ! گه گاهی میگفتم اگه یه روز خواستم با یکی از همکلاسی ها ازدواج کنم میتونم سر حجاب متقاعدش کنم ولی حالا میگم اگه طرف نمازم نمیخونه چیکار کنم !؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)