سلام به همه ی اعضای خانواده برتر

من دانشجوی ترم سه رشته علوم تربیتی هستم که الان در یکی از دانشگاه های شیراز مشغول تحصیلم، تا قبل از اینکه وارد پیش دانشگاهی بشم کانون زبان ایران میرفتم و فکر کنم چهار الی پنج ترم دیگه تا پایان دوره ی زبان آموزیم باقی مونده بود که استادمون مهاجرت کرد و رفت و ما دیگه توی شهرستان هیچ استادی با تجربه ای نداشتیم . حتی تلاش کردیم که استاد پروازی بیاریم اما جور نشد . 

الان سوال من از شما این هست که چیکار کنم برای ادامه زبان ؟ چه مرکز و کلاسی توی شیراز میشناسین که خیلی معتبر باشه اگه میشه معرفی کنید و‌ یا بنظرتون همون کانون زبان رو ادامه بدم؟

ممنون میشم کمکم کنید و هر پیشنهادی برای کلاس دارد بگید چون واقعا دنبال اینم که زبانم رو برای آیندم تکمیل کنم 

پیشاپیش ممنون از کمک تون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش زبان انگلیسی (۴۷ مطلب مشابه)