سلام 

من یه دختر 19 ساله هستم که رشته م تجربیه ، سال 96 اولین کنکورم رو دادم که رتبه م خیلی بد بود سال 97 باز کنکور دادم و رتبه م بدتر شد لازم به ذکره که اصلا درست و حسابی درس نمیخونم نهایتش روزی سه چهار ساعت . 

من عاشق رشته ی دبیریم ... و یه مدته که تصمیم گرفتم سال 98 کنکور انسانی بدم و اینم بگم که من درس هایی مثل تاریخ و روانشناسی و این ها رو خیلی دوست دارم اما راستش از این تصمیمم میترسم...

من همیشه جزو دانش آموزان خوب کلاس مون بودم تا اینکه اومدم رشته ی تجربی و از همه بدتر مدرسه م بود که چون نمونه بودم خیلی سخت میگرفتن و کم کم زده شدم . حالا با وجود این مواردی که گفتم به نظر شما کنکور انسانی بدم میتونم دبیری قبول شم؟ به نظر شما کلا تصمیمم درسته یا نه؟ برای 98 از الان کتاب های رشته ی انسانی رو که تا حالا حتی یه بارم نخوندم، بخونم میرسم ؟ یا اصلا همون تجربی خودمو کنکور بدم ؟

ممنون میشم جواب بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)