سلام

بنده حدود 12-10 سال است که به گناه کبیره خودارضایی دچار بودم البته چند سال اول اصلا از گناه کبیره بودن آن خبر نداشتم و بعدا ازعوارضش.

متاسفانه به خاطر تنهایی عاطفی،شرایطم و محیط اطرافم و نداشتن راهنما نتوانستم آنرا ترک کنم هر چند مرتب توبه میکردم و آرزویم ترک آن بود.

مشکلات روحی اجتماعی زیادی به این خاطر کشیدم بخصوص در دبیرستان که خود رمانی میشود!

سالها حقارت و بدبختی آنرا به دوش کشیدم  حتی بیماری روحی شدید گرفتم و نتوانستم آنرا ترک کنم گویا مجازاتم بود واقعا از سر عادت این کار تکرار میشد.

آنقدر سختی و شکست های گوناگون متحمل شدم که کمرم خم شده بود.من قبل از بلوغ نماز میخواندم واز سن بلوغ نماز شب و قرآن را شروع کردم ولی پس از یکسال خداوند توفیق آن(نماز شب) را ازم گرفت.

کافور میخوردم و مقاومت میکردم ولی نمیتوانستم ادامه دهم عقیم میشدم-شرایط خانوادگی ام نیز آزارم میداد و اکثرا تنها بودم.

نمدانم خدوند مرا بخشیده یا نه ولی خودم نمیتوانم خودم را ببخشم....

من از شاگردان درس خوان و با اخلاق مدرسه بودم چرا باید این بلا سرم می آمد؟ 

اکنون از خداوند گلایه دارم چرا دوستم نداشت و هدایتم نکرد چرا ؟ مثل نوجوانانی که حافظ قران شده اند و خیلی های دیگه...

حتی تازه گی ها یکماه با خداوند قهر کردم و روزی 20 ساعت میخوابیدم از عصبانیت و افسردگی بود نتوانستم تحمل کنم وباورم نمیشد دوباره آشتی  کردم ولی قول دادم هرگز دعا نکنم چون مرا دوست نداشت

اکنون آن کار پلید را ترک کرده ام دیگر(27ساله-مذکر) ولی خواهش میکنم راستش را بگویید چرا خداوند بعضی آدمها را مادر زادی دوست نداره؟

بخدا اگر شرح حالی که بر من گذشت را بگویم حق بهم میدید من مثبت و با انصاف بودم و همه دخترها را مانند خواهرم میدانستم و حتی در محل من را از پاکان میدانند.


مرتبط :

هر چی اون بالایی بخواد تسلیم هستم

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

رحمت خدا شامل حال ما (دهه شصتی ها) شد یا حکمتش یا غضبش!

چرا خدا یه  کاری برای ما نمیکنه

چرا خدا همش میگه نه ؟

چرا هر چی میگم خدا گوش نمیده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)