سلام و عرض ادب و احترام

من یه دختر بین 24 تا 26 هستم، دانشجوی دکترا . با یه شغل آبرومند که خدا رو شکر الان یک ساله از بابام هیچ پولی نگرفتم و کاملا مستقل شدم. 

برای ازدواجم به هیچ عنوان اعتقادی به مهریه ندارم ، اصلا و ابدا، احساس میکنم با مهریه دارم رو خودم قیمت میذارم، با یه نفر قول و قرار ازدواج گذاشتم، میخواستم این قضیه بهش بگم و بهش بگم که هیچ اعتقادی به مهر ندارم ( البته این مرد امتحانش پس داده و فوق العاده جوانمرده. 

الکی نبود که من این تصمیم رو گرفتم، به خاطر وجدان و معرفت و صداقتش . راستش دلم نمیخواد اول زندگی با کوله باری از استرس با من باشه ، دلم نمیخواد با مهریه فکرش رو درگیر کنم، من خیلی فکر کردم، صد در صد خانوادم مخالفت میکنن اما من کوتاه نمیام، دوس ندارم حتی یه درصد باری رو دوشش باشم .

نطر شما چیه؟ 


پیشنهاد:

در قرارداد زناشویی پناهگاه مرد کجاست؟

تضمین خوشبختی مرد در زندگی زناشویی چیه ؟

خواستگارم میگه بیشتر از 14 تا مهریه نمی دهم

به نظر شما علت وجود مهریه در اسلام چی میتونه باشه ؟

مهریه یه هدیه است، نه پشتوانه خوشبختی دختر

مهریه بر دو نوع است، عندالمطالبه و عندالاستطاعه

محاسن مهریه های سبک

چند سوال از طرفداران مهریه کم

مهریه را چه کسی تعیین می کند؟

بهتر نیست مهریه موقع عقد پرداخت بشه ؟

مهریه کیس به کیس فرق داره ؟

اگر مهریه ارزش دختره، چرا پدر عروس به داماد چیزی نمیده ؟

قضاوتی عادلانه درباره مهریه

با جایگزینی شروط ضمن عقد به جای مهریه موافقید ؟

از کی دقیقا مهریه شد سکه؟

پیشنهادی برای حل مشکل مهریه در جامعه

ما پسرها چطور در بحث مهریه به شما دخترها اعتماد کنیم ؟

بدون مهریه، اگه طلاق گرفتم چطوری زندگیم رو تامین کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)