سلام دوستان 

یه پسری که حدود سی سالشه ( حالا یکی دو سال بیشتر یا کمتر ) و مشکلی در ظاهر و تیپش نداره و خدا کمکش کرده و توی یه همچین دنیایی و این همه ابزار فساد که دور و برش هم هست و وضعیت اجتماعی جامعه مرتکب کارهای غیر اخلاقی نشده ، وضعیت زندگی زناشویی یه چنین کسی که اتفاقا جزء گرم مزاج ها محسوب میشده بعد از ازدواج به چه صورتی خواهد بود ... 

غیر از این که قبول دارم بستگی به همسر طرف داره ولی شاید متاهل هایی که شرایط شون مثل من بوده و همین حدودا ازدواج کردن ( که تعدادشون کم هم نیست ) بتونن بهتر جواب بدن 

این سوال رو بیشتر به خاطر این پرسیدم که چون اتفاقا از زبان نوشتاری همین خانم ها میشنویم که خانم ها اون نیازشون توی همین حدودا بیشتر میشه و به نیاز عاطفی که داشتن اضافه میشه از این بابت برام مشکلی ایجاد نشه ... 

چون باز از همین خانم ها گلایه ی سرد بودن شوهراشون رو می خونیم که سن شون ظاهرا همین حدوداست .... کلا بفرمایید پسری که تا حالا با وجود گرم بودنش به اون موضوع زیاد میدون نداده این توی زندگی زناشویی ش تأثیر میذاره .... خیالتون راحت باشه هر پاسخی که داده بشه و هر اتفاقی بیفته من نمیذارم این آخرها این همه خویشتن داریم رو خراب کنم من ارزش کارم رو میدونستم وگرنه سخت میشد چون کارهای غیرعادی دیگه رو هم انجام ندادم خدا رو شکر ... 

پس خیلی راحت واقعیات رو بگید ( خواهش می کنم چیزی رو که مینویسید از اون مطمئن باشید نه این که حرف گذشته ی بقیه رو تکرار کنید )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)