سلام

بعضی از مطالبی که توی این وبلاگ خوندیدم راجع به این بود که یه پسری دختری رو وابسته کرده و بعد ولش کرده، خب من یه پسرم که با یه دختر به مدت چهار ماه چت میکردیم و اینم بگم به زور دو سه بار عکس باحجابش رو من دیدم و کلا حرف های نامربوط نمیزدیم. اتفاقی توی یه گروه زبان تلگرام آشنا شدیم.

و اینکه از همدیگه خوشمون اومد و قرار شد که به خانواده ها کم کم بگیم و ازدواج و اینا ... ، نمیدونم چرا یهو غیبش زد، بعد از یک ماه دوباره برگشت و گفت فکر نمیکردم برات مهم باشه که من باشم یا نه . 

من توی اون یک ماه یه شب اروم نداشتم، اینقدر نگرانش بودم که چند کیلو کم کردم. بعدشم که برگشت خیلی گرم نمیگرفت و به زور جواب پیام هام رو میداد، الانم میگه از اخلاقت خوشم نمیاد و تمام.

اینو نگفتم که اون رو بد نشون بدم. اتفاقا خیلی دختر باحیا و خوبی هست و براش آرزو می کنم بهترین همسر دنیا نصیبش بشه ، خب من اخلاقم شاید خوب نبوده ... به این دلیل نوشتم که بدونید برای پسرها هم این اتفاقا میوفته و ممکنه طرف نابود بشه زندگیش .

خواستم بگم به دختر و پسرا لطفا چت نکنید حتی به قصد ازدواج ، و اینکه مراقب دل خودتون باشید ... راستی پسری تجربه ای مشابه داره بگه ... دخترا هم بگن خوشحال میشم... 


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)