سلام به همه دوستان

دوستان، من دختری ۱۹ ساله هستم؛ و به تازگی عقد کردم. من همیشه یه کرم ضد آفتاب رنگی میزدم و میرفتم دانشگاه یا بیرون و هر جای دیگه ، و الان که عقد کردم ، فکر میکنم مسئولیت دارم ، می ترسم حتی همین رژ هم باعث جلب توجه نامحرم های فامیل یا غریبه بشه و خدای ناکرده دل شوهر منو یه دختر آرایش کرده دیگه ببره . 

الان توی مهمونی ها که با همسرم میریم، خاله م یواشکی بهم میگه : تو تازه عروسی بیا برو یه کم رژ بزن.

آخه من هر دختری رو که می بینم ازدواج میکنه تو فامیل، آرایش میکنن و اونم رژ و ریمل و خط چشم و موهاشونم یه کمی بیرون میذارن و اینا. نمی دونم چی کار کنم ؟ آرایش ملایم که همون رژ مشکلی داره ؟

یه پست هم درباره همین یکی از دوستان نوشته بودند؛ ولی من موقیعتم با اوشون فرق میکنه و متاهلم و جواب حرف های خاله و دخترای فامیل رو چی بدم ؟ راستی چهره م از نطر خودم و بقیه رضایت بخشه . 

اصلا اون روزها هم که رژ میزدم، یه احساس  مجبور بودن بهم دست میداد. چون میدیم همکلاس هام میزنن و خوب منم دخترم دلم میخواست مثل اونا زیباتر به نظر برسم ( البته من اعتماد به نفس دارما ).ولی خب هم رنگ جماعت نشدن، رسوایی نیست.

شاید اگه تموم یا بیشتر دخترهای دور و برم آرایش نمیکردن، منم به این فکر نمی افتادم. حتی دوست های متاهلم میگن : آرایش نکنیم جلوی فامیل شوهر احساس بدی بهمون دست میده و باید خیلی به خودت برسی.

خودم همیشه تمیز و شیک پوشم. این سوال رو پرسیدم فکر نکنین من بچه م و به بلوغ عقلی نرسیدماااا ، به خدا همچین فکری نکنین . 

قربون تون اگه دوست داشتین راهنماییم کنین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)