سلام

به متن زیر نیک توجه کنید ، در صورتی که متن زیر رو  ' سر سری ' بخونید مطلبی دستیگر تون نمیشه ، لطفا به عمق موضوع توجه داشته باشید نه صرفا صور نوشتاری . 

پسری رو تصور کنید دارای سطح متوسط ، سطح پایین عرض نکردم ، یعنی چهره و ظاهر متوسط ، خانواده متوسط ، تحصیلات کارشناسی ، شغل متوسط ، حقوق متوسط، 24 ساله ، این پسر به خواستگاری دختری هم سطح ، بازم دقت کنید نگفتم دختر بالاتر ، بلکه دختر هم سطح میره ، و تصور کنید با پاسخ منفی به دلیل مثلا حقوق 1.5 تومانی رو به رو میشه ، این پسر ، درسته که متوسطه اما دارای هدف ، طرح های عملی و ایده های ناب هست ، قطعا ده سال بعد این حالت رو نخواهد داشت . 

حالا فکر کنید این پسر 30 ساله شده ، سی سال سن زیادی برای موفق شدن نیست چرا که زمان مانند ابر به سرعت میگذره ، از ابتدای دانشگاه تا 27-28 سالگی در حال پس انداز برای " هدفش " بوده ، و الان وقت دست به اقدام بردن رسیده ، این فرد ایده اش رو عملی میکنه ، و از این طریق حداقل ماهی 20 تا 30 میلیون درآمد داره . 

( خواهش میکنم محدودیت های ذهنی تون رو بردارید و نگید نمیشه ! به افرادی فکر کنید که ماهی چند صد میلیون درآمد دارن ، دیگه 20 و 30 میلیون که پول خرده ) ، البته قطعا اوضاع مالی یک تکه از پازل هزار تکه ای زندگیست ، این پسر داستان ما خیلی هم زرنگه و در کنار کارش به درس و رشد معنوی و فکری خودش هم رسیده . 

از اون جا که زیبایی به پول ربط داره ! گرچه تا الان ظاهر متوسط داشت ولی از فردا با کراتینه و بوتاکس و ارتودنسی تبدیل به برد پیت میشه  ، دیگه همه چی داره ! 

پول - تحصیلات - ظاهر - سلامتی - شعور - احترام - اخلاق و دین

اما یک سنگ سر راه این پسر قرار داره ، عشق یا ازدواج ...

این پسر با خود میگه : اون روز که متوسط بودم ( بازم دقت کنید نگفتم هیچ بلکه عرض کردم متوسط ) ، جواب سلام مون رو با اکراه میدادن ، امروز که به یه جایی هر چند بسیار کم در برابر افراد بزرگ دنیا رسیدم ، مشخصه منو بخاطر اوضاع خودم میخوان ، حالا این پسر برای ازدواجش باید چیکار کنه ؟

1- خواستگاری همون افراد بره که پذیرش این موضوع برای پسر سخته

2- خواستگاری دختر هایی بره که به لطف پدرشون اسم و رسمی دارن که این مورد هم خوب نیست چون پسره خود ساخته است و دختره در ناز بزرگ شده

3- خواستگاری دختر موفق بره که تعدادش کمه

به خصوص اینکه خیلی ها با موفقیت 2 روزه دنیا دچار غرور میشن 

4- بگرده دنبال دختر مذهبی و فقط به دین و ظاهر ریا کارانه توجه کنه

5- هیچ کدام ! به اخلاق ( به قول یکسری به اخلاقیات هر چند اخلاق خودش جمع واژه خلق هست و جمع نمیشه ) توجه کنه 

6- تنها به عشق توجه کنه و به حرف دلش گوش بده که اینجا ممکنه دختره عاشقش نباشه یا عاشق موفقیتش باشه

7- یک دختر رو در هر طبقه و با هر موفقیتی ابتدا امتحان کنه

هیچ قصد اهانت ، تحقیر ، توهین ، تمسخر،  تذلیل و غیره در ورای این پست وجود نداره ، تنها یک نکته اخلاقی : به اهداف یک پسر توجه کنید و به عملش نه به حال کنونیش 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)