سلام 

من کم کاری تیروئید دارم ، نمیخواهم قرص مصرف کنم ، بدون مشورت با پزشک قرصم را قطع کردم ، آخه خشکی چشم گرفتم ، فکر می کنم از عوارض قرص کم کاری تیروئید باشه ، طب سنتی میگه نمک دریا مصرف کنیم ، از کجا نمک دریا بخریم ؟ از عطاری نمک خریدم روش نوشته نمک دریاچه ارومیه . از بوش خوشم نمیاد . 

تو اینترنت نوشته نمک دریاچه ارومیه بهداشتی نیست ضرر داره ، بادکش زیر گلو برای کم کاری تیروئید خوبه ولی تو شهر ما طب سنتی این کار رو نمیکنه کسی هم بلد نیست این کار را انجام بده . مصرف قرص اثر مفیدی برام نداشته،  برای چی باید مصرف کنم قبل از مصرف هم مشکلی نداشتم. 

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)