سلام به همه مخاطبین

نزدیک دو سال عقد بودیم، ۶ ماه هم هست که عروسی کردیم.

خانوم بنده روابط اجتماعی خیلی خیلی ضعیفی داره ، فوق‌ العاده دیر می‌تونه گرم بگیره، در جمع‌ها همیشه ساکته، حتی جمع‌های خانوادگی (و حتی خانواده خودش، چه برسه به خانواده من!)، ولوم صدای بسیار بسیار پایینی داره ( مثلاً بعضی‌ها که سلام میدن، جواب سلامش رو نمی‌شنوند)، و از این جهت روابط اجتماعی من هم رو تحت الشعاع قرار داده.

خود من پیش از ازدواج، خودم رو درون‌گرا میدونستم و دوران بچگی کاملا خجالتی بودم. اما همیشه دلم میخواست روابط اجتماعی قوی ای داشته باشم اما حالا با این حد از کم‌ رویی و کم‌ حرفی و روابط اجتماعی ضعیف طرف مقابلم روبه‌رو شدم که به نظرم باعث انزوای بیشتر من هم میشه در نهایت ... . 

همه این مدت به خودم دلداری میدادم که یخ‌ش آب میشه حالا، اما امید واهی بود گویا ، حالا دنبال راه چاره و مشورت از شما عزیزان هستم. خودم دنبال این بودم که یک مشاور خوب ( تو تهران ) یا یک دوره آموزشی مرتبط پیدا کنم که تا الان موفق نشدم. دوره‌های آموزشی که تو اینترنت هست هم بیشتر جنبه فنون سخنرانی و مذاکره و ... داره که ما این ها رو نمی‌خوایم.  خانومم هم با رفتن به مشاوره و کلاس و ... مشکلی نداره . 

پیشاپیش ممنون از راهنمایی‌ها تون‌ ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)