سلام

میخوام از همکلاسیم خواستگاری کنم ، من ایشون رو سال پیش دیدم و ازشون خوشم اومد ، منتها فکر میکردم که حس زود گذره ، اما گذشت و فهمیدم که حس متفاوتی دارم نسبت بهش و از اون موقع دیگه ندیدمش ، من درسم تموم شده و برای مدارکم رفته بودم دانشگاه که دیدمش و فهمیدم کلاس داره ، تصمیم گرفتم حرفم رو بهش بزنم.

حالا چند تا نکته بگم :

1. به خانواده م گفتم و قرار شد یا خودم باهاش آشنا بشم یا شماره منزل بگیرم مادرم تماس بگیره 

2. سربازی ندارم

3. از رفتارش نوع حرف زدنش ظاهرش و اینکه دوستان موجهی داره خوشم اومده ، باقی موارد هم مهمه واسه همین باید مدتی زیر نظر خانواده ها آشنا بشیم

4.خونه هم دارم حقوقم حدود 2 تومنه که وضعیت بازار بهتر بشه بیشتر هم میشه ، چند سالی هست که جزئی خرج خونه رو میدم چون پدرم متاسفانه نیست . 

5. ظاهرمون به هم میخوره

6. حتی اسمشم نمیدونم

7. میترسم مثل قبل دیگه نبینمش و شرمنده دلم بشم که ترسو بودم و نگفتم

حالا خواهشم ازتون اینه که راهنمایی کنید چی بگم بهش ؟ 

اربعین دعاتون میکنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه)