من یکی از اقواممونو خیلی دوستدارم حس می کنم این حس دو طرفه اس همیشه از حرکات و کارایی که انجام میده برداشت کردم چند ساله حدود 5 ساله این حسو دارم  باید بگم این حس وقتی قوی تر شد که وقتی پدر و مادرش از اون خواستن بیان خواستگاری خواهرم قبول نکرد و گفت من قصدشو ندارم از طرفی از این که مطمئن نیستم علاقم دوطرفس یا نه خیلی اذیت میشم نمیتونم حتی به بقیه خواستگارام فکر کنم نمی دونم چکار کنم راهنماییم کنید چه جوری بفهمم یه طرفس یا نه؟

از طرفی فک می کنم هر دو نفر ما این قدر مغرور هستیم که پاپیش نمی ذاریم نمی دونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)