سلام

من تو آزمون استخدام متمرکز اجرایی امسال (آموزش پرورش ) شرکت کردم ، نمره کتبی اول بودم نمره مصاحبه بالایی هم گرفتم وقتی نتیجه نهایی اومد متوجه شدم با اختلاف فقط یازده صدم قبول نشدم!

اعتراض زدم سنجش، سنجش گفت ما دوباره حساب کردیم همینه نمره. و نمره ها رو دستگاه مربوطه میفرسته ما فقط  حساب میکنم .

زنگ زدم اداره کل استان، گفت حالا میخوای اعتراض کن ولی اون فرد الان دیگه قبول شده  کاری هم نمیشه کرد.! ( قابل حذف شدن نیست مگه اینکه تو گزینش عقیدتی سوء پیشینه داشته باشه و حذف بشه.)

حالا از دوستان عزیز میخوام سوال کنم آیا در سال های گذشته تجربه ای از خودشون یا اطرافیان دارن که اعتراض کردن و بعدش قبول شدن؟! یا رفتن برای تکمیل ظرفیت ؟ ( هر چند نمیدونیم امسال تکمیل ظرفیت هست یا نه)

میخوام بدونم فایده ای داره این همه برم دنبالش؟!

خیلی ناراحت شدم. خیلی دلم سوخت سر یازده صدم سرنوشتم عوض شد. نمیدونم حکمت خدا چی بود. کاش فرد قبول شده نمره اش خیلی بیشتر از من بود دلم آروم بود.

پ.ن : ( ما سه نفر دعوت به مصاحبه شدیم ، برای جای تک ظرفیتی و هر سه سهمیه بومی یکسان داشتم - هر سه هم آزاد بودیم و هیچ کدام سهمیه ایثارگر نداشتیم! )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)