با سلااااام

من خیلی نامزدمو دوس دارم و دیوونشم ولی گاهی رفتاراش باب میلم نیس نمیدونم چه خاکی بریزم رو سرم اخه میدونی چیه من از یه خونواده پولدارم دوس دارم نامزدی انچنانی بگیرم و... ولی اون دانشجوی مهندسی نفت هستشو  هنوز که وارد بازار کار نشده نمیتونه چون وضع مالیشون ج گو نیس یا اینک من قبله اینک باهاش نامزد بشم دوس پسر داشتم ولی قبله نامزدی و خاستگاری همه چیو بهش گفته بودم ولی باز گاهی به روم میاره به نطرتون من اون موقع چیکار کنم؟یا اینک زن داییشو بقیه حسودا میخوان نامزدیمو بهم بزننو دختر خودشونه بهش بدن منم واس همین خیلی شکسته میشم هر چند خودش میگ خیلی دوسم داره ولی از مامانشو زن داییش میترسم!!!!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)