سلام

نتایج ارشد اومده و من یه اشتباه فاحش کردم. من کارشناسیم رو پیوسته خوندم  موقع ثبت نام فقط معدل کارشناسیم رو وارد کردم؛ دوستم معدل کاردانیش رو هم وارد کرد ولی من نه. موقع ویرایش اطلاعات دیدم جلو معدل کاردانی زده صفر برای همینم معدل کاردانیم رو حساب کردم و وارد کردم. معدل کارشناسیم خیلی بهتر از معدل چهار ترم اولم یا همون معدل کاردانیم هست.

نتایج نهایی اومده متاسفانه قبول نشدم. پنجشنبه که نتایج نهایی اومده دیدم معدل اعلام شده یه چیزی ۵۰ درصد کمتر از معدل کارشناسیم بود. هر چی فکر کردم من معدلم رو اشتباه وارد نکرده بودم. بعدش دیدم توضیحات نوشته اونایی که کارشناسی رو ناپیوسته خوندن میانگین معدل کاردانی و معدل کارشناسیشون ملاک گزینش در نظر گرفته شده. دنیا رو سرم خراب شد ، مخصوصا وقتی دیدم خیلی از اولویت هایی که قبول نشدم مثلا آخرین رتبه قبولی ۴۰ بوده و رتبه من ۴۱

الان از روز پنج شنبه واقعا سردرگمم. من خیلی تلاش کردم و سال بعد هم نمیتونم کنکور بدم. اون موقع هم از هر کی پرسیدم گفت فرقی نداره معدل کاردانیت رو وارد کنی یا نه اما اگه وارد کنی بهتره که منم این اشتباه رو انجام دادم.

الان چیکار باید کرد؟

راه اعتراض از طریق یه سامانه تو سازمان سنجش هست. من مشخصات و ایمیلم رو وارد کردم تا رمز پروفایلم تو سازمان سنجش برام ارسال بشه ولی الان دو روزه هیچ ایمیلی برام نیومده. تنها راه اعتراض هم از طریق همین سامانه ست و مهلت اعتراض تا آخر شهریور. دوباره هم که مشخصاتم رو با یه ایمیل جدید وارد کردم مینویسه این کد ملی قبلا ثبت شده از پروفایل قبلی خودتون وارد بشید.

اون جایی هم که برای فراموشی رمز عبور هست رو پر میکنم بازم رمز عبور مجدد برام ارسال نمیشه. زحمات دو ساله م داره هدر میره. تو رو خدا اگه کسی اطلاعاتی داره راجع به مشکلم و اینکه چرا برام ایمیل نمیاد دریغ نکنه.

مرسی از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه) کنکور ارشد (۱۷ مطلب مشابه)