سلام به همگی امیدوارم طاعات و عبادات تون قبول باشه .

این سوال من بیش تر مربوط به دختر خانم ها میشه اگر راهنمایی کنند ممنون میشم .

من یه دختر ۲۱ ساله هستم از نظر ظاهری و تحصیلات و دانشگاه و این ها یک دختر معمولی هستم ولی خدا رو شکر خانواده خیلی خوبی دارم .ولی از بزرگ ترین مشکلاتم از نظرم خودم اخلاقمه که بعضی اوقات واقعاً از کوره در میرم ولی در کل آدم آرومی هستم.

مشکل من از اون جایی شروع میشه که من هر چی خواستگار داشتم تا حالا (البته خیلی خیلی زیادم نبوده ها )مادرم رد می کنن و میگن هنوز بزرگ نشدی و دهنت بوی شیر میده و به بلوغ عقلی نرسیدی .خب من چه جوری به مامانم بفهمونم که مادرجان من یه آمادگی نسبی رو دارم .البته هول ازدواج نیستم فقط می ترسم مادرم همین جوری مورد های خوب رو رد کنند چه کار کنم واقعاً؟

 

 

مرتبط با بحث ازدواج فرزندان:

والدین و بزرگترها خیلی مقصر هستند در بحث ازدواج نکردن ما جوانان

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

دختر 16 ساله م زیر نظر من با یه پسر 18 ساله در ارتباطه

از کجا متوجه بشم دخترم برای ازدواج آماده شده؟

آیا به صلاح هست برای ازدواج پسرم در سن 20 سالگی اقدام کنم؟

جوون باید گناه کنه تا به فکر ازدواجش بیافتیم ؟

مامانم میگه ، اگه عروس بگیرم نشون از پیر شدنمه

بچه ها رو چطور باید تربیت کرد که در سن پایین آماده ازدواج باشن؟

والدین طاقت دارن بشنون پسرشون بدون اجازه ی اونها نامزد کرده؟

پدرم بیش از حد در ازدواجم سخت گیره

مامانم منتظر یه شاهزاده با اسب سفیده

از یه شهر دیگه خواستگار دارم ولی خانوادم مخالفت می کنن ؟

پشیمونم که به خانوادم گفتم نمی خوام شوهر کنم

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن؟

با دلایل نامعقول پدرم برای شوهر ندادنم چه کنم؟

دخترم، چه طوری به خانوادم بفهمونم که به ازدواج کردن نیاز دارم؟

بر خلاف خودم، خانوادم شور و شوقی برای ازدواجم ندارند

خواستگار شرط کرده که دخترم باید در یه رشته خوب قبول بشه

تا وقتی پسرتون زن نخواسته دختر مردم و خواستگاری نکنید

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

به فکر ازدواج زود هنگام بچه هامون باشیم

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)