سلام

من ۲۷ سالمه، یه مشکلی دارم برای ازدواج ، اونم اینه که میترسم همسر آینده م کتکم بزنه. نمیدونم چرا ولی از اولش که موضوع ازدواج برام پیش اومد تقریبل ۴،۵ سال پیش همش از این میترسم که ازدواج کنم و شوهرم کتکم بزنه، خیلی میترسم.

من و تا حالا کسی نزده، نه بابا مامانم نه خواهر و برادرام، ولی نمیدونم چرا اینجوریم . یه ماه پیش یه آقایی برای آشنایی و خواستگاری اومدن، شرایط شون به شرایط من میخورد و قضیه داشت جدی میشد و خونواده منم خیلی موافق بودن، من جلسه آخری که با ایشون حرف زدم این ترسم و بهشون گفتم، گفتم خط قرمز منه ولی ایشون گفتن بعضی وقتا ایجاب میکنه! به خدا چهار ستون بدنم لرزید، گفتم ایشون انقد راحت به زبون میاره بخواد بزنه که دیگه من و داغون میکنه.

من جواب رد دادم بعد از یه مدت با خواهر و برادرام که همشون متٵهلن این ترسی که دارم رو در میون گذاشتم،اونا گفتن این چیزا پیش میاد و زن و شوهر دعوا دارن کتک کاری دارن. سرسری رد شدن ولی من واقعا ترسم بیشتر شد، خدا وکیلی اصلا فکرشم نمیکردم خواهر و برادرای خودمم با همسراشون کارشون به کتک کاری برسه ، آخه ما اصلا اهل دعوا و این حرفا نیستیم. مخصوصا دامادمون که خیلی آروم و باشخصیته،  اصلا یه درصدم احتمال نمیدادم.

یه طوری شدم اسم خواستگار میاد تپش قلب میگیرم، میخوام از کسانی که ازدواج کردن بپرسم چی میشه که کار به کتک زدن میرسه؟ بعد چه جوری میشه بعدش آشتی کرد ؟ چه جوری همه چی عادی میشه؟ مثل قبل میشه ؟ اصلا ممکنه همه چی مثل اول بشه انگار اتفاقی نیفتاده ؟

من که زورم نمیرسه اون و بزنم ولی فکر کنم از غصه بمیرم، برای من عادی نمیشه، اون آقا چقدر راحت و ریلکس بود با این قضیه، یعنی حق خودش میدونست که بعصی وقت ها خانومش و بزنه! همه آقایون اینجورین!!!


مرتبط:

آقایون شما نگاهتون به کدوم دسته از دختر ها مثبت هست؟

ازدواج میکنی که به رابطه جنسی برسی؟!

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)