سلام

۲۱ سالمه و همسرم 29 ، دو تا جریان رو اول باید توضیح بدم. زندگی مون ساده شروع شد اون زمان کمبودی اصلا حس نکردم ( اصلا زیاد اهل خرج نبودم پس فشار مالی نبوده ) . از اول قرارمون شد بعد پنج سال و استقلال مالی بچه بیاریم. ولی همسرم  اصرار کرد و گفت با یه پزشک صحبت کن و مشکلم رو بهش بگو ... ( عمل ارکیدکتمی ) ، که گفت شاید به مشکل بخورید ... اقدام کردیم خیی هم هزینه کردیم .

۴ بار باردار شدم هفته های اول سقط شدم ... و  یکی دیگه تو دو ماهگی سقط شد. مشکل جدی شد ... درمان رو رها کردم بعد ۷ ماه دوباره باردار شدم ... دقیقا چند روز بعد بارداریم همسرم ( راننده کامیونه ) تصادف کرد ، روز بعدش برادر شوهرم چند روز بعد هم پدرشوهرم یه مشکلی براش پیش اومد ... . خسارتش زیاد بود. بعضی هزینه ها رو قسط بندی کردن و ما کلا به صفر رسیدیم ... .

از یه طرف بارداری از طرفی بی پولی دیگه اصلا نمیشد حتی مایحتاجمون رو بخریم. در نهایت دختر من به دنیا اومد ، ولی ما اصلا یه قرونم پول نداشتیم... مجبور میشدم یا خونه پدرشوهرم باشم یا مامانم ... پول شیر خشک و لباس هم نداشتیم ...

دیگه بعد چند ماه خودمون رو جمع و جور کردیم یه کم وضع بهتر شد ... ولی خب انقدر گرونی زیاده که دیگه هر چقدر هم تلاش کنیم فایده نداره ...

الان سعی میکنم خرج الکی رو حذف کنم تا چیزایی که لازم داریم رو تهیه کنیم ... . حالا مشکلی که این وسط هست اینه که همسرم به خاطر مشکلش گیر داده بچه دوم رو بیاریم ... واقعا نمیتونم کنار بیام ، ما وضع مالی مون بخور و نمیره بچه دوم رو نمیتونیم تامین کنیم ... .

از طرفی میترسم دیگه بچه دار نشیم ، من داروی جلوگیری مصرف میکنم و همسرم نمیدونه چند بار هم پرسیده که چرا باردار نمیشی ؟ اگه بدونم دارو مصرف کردی رفتارم باهات تغییر میکنه . ما نمیتونیم نیازهای یه بچه رو تامین کنیم ، یعنی دو تا بچه شیرخوار بزرگ کردنش سخته از طرفی من زایمان خیـــــلی سختی داشتم و از لحاظ جسمی به مشکل خوردم ...

همسرم خیلی مسئولیت پذیر و مهربان و با جنمه ولی اوضاع مملکت بیریخته


مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)