سلام دوستان

خیلی وقته که از دین و خدا و ... دور شده بودم، دوران بلوغ و قبلش همش دنبال این بودم که آدم خوبی باشم و به دستورات دین عمل کنم ولی بعد از مدتی کلا همه چی رو رها کردم ،نماز، روزه حلال و حرام، آداب و روش زندگی سالم و ... .

خلاصه به دین زیاد اهمیت نمیدادم ،الان دنبال یه کتاب و منبعی میگردم که زندگی سالم رو آموزش بده نه در حد افراط، در حد یه مسلمون معمولی . اول میخوام نکات ریز دینی رو یاد بگیرم مثل احکام و غیره چون نمازم خوندنم یادم رفته . بعد راه و روش زندگی سالم طبق قرآن و ائمه ، حالا اگه کتاب غیر اسلامی هم سراغ داشتین معرفی کنید .

خلاصه کتاب یا سایت معتبری میشناسین اینجا معرفی کنید تا من و بقیه استفاده کنیم .

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)