با سلام

ببخشید من یه سوال دارم و از دوستان میخوام بهم کمک کنن. ببخشید طولانی نوشتم

من پسری هستم 25 دانشجوی فوق لیسانس هستم مدتی هست با دختری آشنا شدم که قبلا دوره لیسانس ایشون ترم پایینی من بودن و از من خوشش میومد و حتی یه واسطه هم به طور غیر مستقیم فرستاد من رد کردم خلاصه بعد چند سال دوباره تو یه دانشگاه دیگه بهم رسیدیم. ایشون با یه پسر قول و قرار ازدواج داشته پسره به هر دلیلی بی توجهی کرده حالش زیاد خوب نبود و حتی قصد انصراف داشت و احساس تنهایی میکرد راستش من بهش نزدیک شدم کاراشو انجام دادم و بهش امید دادم به این دلیل که با این قضیه کنار بیاد و از تنهایی دربیاد ولی احساس میکنم بهم وابسته شده و شاید دوباره بهم پیشنهاد ازدواج بده چون من فارغ التحصیلم و باید برم و اون تازه قبول شده و قصد ازدواجم ندارم به نظرتون این کار من درست بوده؟ آیا باعث نمیشه بعد من دوباره با یکی دوست بشه؟خیلی عذاب وجدان دارم. کمک کنید .


پاسخ :

سلام

شما که قصد ازدواج با اون رو نداشتید نباید در چنین اوضاعی بهش روی خوش نشون می دادید . با این کارتون حالش رو بدتر کردید . 

طبیعی هستش که بهتون وابسته بشه . با این وجود به هیچ وجه به فکر ازدواج با اون نباشید . حداقل تا زمانی که اون حالش خرابه و شما هم دلتون به حالش می سوزه . به قول معروف ، فردین بازی در نیارید که شکست می خورید . 

از همین الان از رفتن بگید . خیالش رو راحت کنید تا فکر و خیال نکنه . درسته که کار شما در نزدیک شدن به اون اشتباه بزرگی بوده ولی راه جبرانش ادامه این رابطه نیست .


---------------------------

تکمیلی :

به دو دلیل عرض شد که از فکر ازدواج با اون خارج بشید 

1 - اون در شرایطی نیست که بتونه تصمیم درستی بگیره . اگه با شما ازدواج کنه در واقع ،‌چشم بسته تصمیم گرفته . چون الان احساساتش بر عقلش غلبه داره .

2 - شما هم حس جوانمردی دارید . یعنی میگید گناه داره ! حس ترحم رو اگه قاطی انتخاب تون بکنید بعد از ازدواج به شدت پشیمون میشید . 

در هر دو علت ، امکان شناخت صحیح طرف مقابل وجود نداره . اگه شناخت نباشه ، ازدواج موفقی هم صورت نمیگیره . بنابراین ارتباط تون رو با اون قطع کنید . تا جایی که می تونید اون رو از خودتون نا امید کنید .

موفق باشید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)