سلام دوستان

بنده پیش کنکوری ام رشته تجربی . بنا به دلایلی نتونستم برای کنکور امسال بخونم الان میخوام شروع کنم ، چند تا سوال دارم ، هر کس اطلاع داره بگه ممنون میشم .

1- من واسه شیمی گاج نقره ای دارم درسنامه های خیلی طولانی داره حداقل 2 ساعت میخواد فقط درسنامه ها رو بخونی یک منبع  معرفی کنید که درسنامه های کوتاه و کاملی داشته باشه تست های سراسری اون بیشتر از تالیفی باشه .

2-برای عربی باید اول همه قواعد رو خوند بعد بریم سراغ ترجمه و تحلیل صرفی؟!!

3- واسه زبان چه جوری شروع کنم ( لغت، درک مطلب ،گرامر )

4- من با دینی خیلی مشکل دارم همین که متن و آیات رو حفظ کنی بعد بریم سراغ تست ها کافیه ؟!! چی کار کنم  ؟ آیات رو چه جوری بخونم ؟

5- برای کسی که تازه شروع کرده حل کردن تست های تالیفی خوبه ؟ آخه بعضی از کتاب ها همه ی تست هاش تالیفیه


مرتبط:

در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

چطور برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنم ؟

پست بچه های کنکوری تجربی

کدوم شاخه های رشته تجربی آینده شغلی خوبی دارن ؟

بازار کار کدام رشته تجربی بهتر است ؟

چکار کنم از شیمی خوندن لذت ببرم ؟

در فهم دروس فیزیک و شیمی مشکل دارم

نــــگــــاهــے به فصول شیمی ۲ و ۳ برای کنکوریهاے ۹۷

برای کنکور چه طور شیمی رو بخونیم ؟

می خوام پزشکی قبول بشم اما در ریاضی و فیزیک مشکل دارم

برنامه ریزی برای مطالعه دروس ریاضی و فیزیک برای کنکور

ریاضی و فیزیکم ضعیفه

اگه در کنکور تجربی موفق نشدم می خوام روانشناسی رو ادامه بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)