سلام

من قصد دکترا خوندن ندارم ، خیلی در مورد آموزش محور و پژوهش محور فکر کردم ، استاد راهنما هم به ندرت گوشی رو برمیداره ، با این که استاد راهنما رو تغییر دادم فرقی نکرد . من هنوز درس پایان‌ نامه رو اخذ نکردم ،  پروپزال هم نوشتم ، اما درخواست آموزش محور دادم ، الان میترسم که نکنه با این کار زحمتم به باد رفته باشه یا مدرکم ارزش نداشته باشه ، چون من پیش خودم گفتم تزی که متکی به مقاله بیس باشه چه فایده‌ داره ؟! و یک سال هزینه چون من پیام نورم .

دوستان من ۴ ماهه استرس دارم و خواب ندارم ، اون موقع از ترس پایان‌ نامه و نکنه کارم عقب بمونه ، حالا از ترس این که آموزش محور ملغی بشه و ارزش نداشته باشه ، خواهش میکنم اونایی که در این مورد سر رشته دارند پاسخ بدن و اونایی که آموزش محور کردند .


مرتبط:

برای اخذ مدرک دکتری حرفه ای، همه مقاطع رو باید پیوسته خوند؟

سوالی از دانشجویان محترم دکتری حرفه ای

چند سوال در مورد تحصیل در مقطع دکترا

درسته که خواستگار برای دختران دارای مدرک بالا کمتر میاد؟

لطفا عقده ی مدرک نداشته باشیم!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)