سلام

۳۷ سالمه و در آستانه ۳۸ سالگی هستم ، مجرد و دارای سابقه افسردگی به خاطر خ ا در نوجوانی که حاصل اون یه بار خودکشی ناموفق در ۲۲ سالگی. میپرسید چرا مجرد هستم ؟

بله چون دوران نوجوانی و جوانی توام با مشکلات روحی و روانی بود طبعا در دوران بزرگسالی هم هیچ چیز سر جای خودش نیست و ازدواج هم در سن خودش انجام نشده . از طرفی وابستگی شدید به مادر و نبود شغل با درآمد کافی مزید بر علت شد که تا الان مجرد بمونم.

در ۳۲ سالگی خ ا رو کنار گذاشتم و ۵ سال پاک بودم تا اینکه فشار جنسی باعث شد سراغ فیلم های مستهجن رفتم و از بخت بد ... من خارج شد که مطمئناً خ ا به حساب میاد. بعد از ۵ سال پاکی دوباره فشار روحی ناشی از خ ا گریبان گیرم شده. حالم خیلی بد هستش. اصلا فکر نمیکردم به این راحتی ۵ سال پاکی از بین بره. داغون شدم دوباره. چه اشتباه مهلکی کردم که فیلم غیر اخلاقی دیدم. تا بحال هیچ رابطه‌ای با دختر یا خانمی نداشتم. بالاخره فشار جنسی باعث شد دوباره اشتباه کنم و ۵ سال پاکی خراب بشه.

میدونم که نمیتونم ازدواج کنم ، لطفا راهنماییم کنید بعد از ۵ سال پاکی چرا دوباره اینجوری شد و حس بسیار بد خ ا گریبان گیرم شد.

امیدوارم بفهمید ۵ سال که پاک باشی بعدش خطا کنی چه حس بدی داره. دوباره چه جوری شروع کنم و به زندگی برگردم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)