با سلام

سوال من این هست که اگه من شماره کسی رو در واتس اپ داشته باشم ، ولی طرف مقابل شماره من رو به هیچ وجه نداشته باشه، آیا شماره من در برنامه واتس اپ اون شخص نمایش داده میشه ؟

تاکید می کنم اون شخص اصلا شماره من رو نداره ولی من شماره اش رو دارم . دوستانی که در این مورد اطلاع دارن راهنمایی کنن .

سپاسگزارم


مرتبط:

سوال در مورد امنیت واتس اپ در مورد پیدا کردن شماره

عیب وایبر و واتس آپ دقیقا چیه؟

وایبر ، واتس و تلگرام رو حذف کنید

طریقه ی حذف کامل برنامه ی واتس اپ

پیام های واتس اپ با تاخیر چند ساعته از گوشیم ارسال میشه

ابعاد مختلف واتس اپ که شاید دیگران از آن بی اطلاع هستند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سوالات رایانه ای (۳۰ مطلب مشابه)