سلام

موضوعی که میخوام مطرح کنم برای من تبدیل شده به یک مشکل ،  حساب کردم تقریبا ماهی بین ١٢٠ تا ٧٥ تومن شارژ میخرم ، سیم کارتم هم اعتباری همراه اول ، واقعا خسته شدم از این همه هزینه برای اینترنت شاید فقط ٢٠ تومن هزینه مکالمه و پیامک باشه بقیه اش بسته ی اینترنت میخرم  .

توی خونه ام مودم دارم ولی کم خونه ام و عادت دارم به نت دسترسی داشته باشم در عین حال خیلی سریع هم بسته هام تموم میشه ( اینستا و تلگرام ) ، به نظرتون چه بسته هایی بخرم مقرون به صرفه تر باشن؟! سیم کارت دائمی بگیرم؟! سیم کارت های اپراتورهای دیگه چطورن ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)