سلام دوستان عزیزم 

راستش یه مشکلی برام پیش اومده که به شدت منو ناراحت و افسرده کرده به طوری که روی زندگی روزمره ام اثر گذاشته و من رو بی قرار و غمگین کرده ممنون می شم راهنماییم کنید.

من دختر ۲۸ ساله ام دارای تحصیلات عالی. دختری هنرمند و فعال و ورزشکار و البته قشنگ و زیبا، پایبند به اخلاقیات و شرعیات. من مدت سه ساله که با یه آقایی آشنا شدم که بسیار مرد خوب و فهمیمی هستن. تو این مدت ازشون چیزی جز احترام و ادب و محبت زیاد ندیدم. 

رابطه مون بسیار عاطفی و احساسی بود اون قدر که کم پیش می اومد تو این سه سال بحث مون بشه یا حرفی پیش بیاد. بی اندازه بهم محبت میکرد و چندین بار از قصدش برای ازدواج با من حرف زده بود. 

مادرهای هر دومون در جریان این رابطه هستن. من بی اندازه مهربون و به گفته‌ی همه خانوم و باوقار هستم. جوری که معمولاً خواستگارهای زیادی دارم که به خاطر بودن ایشون رد کردم ولی مدتیه که احساس می‌کنم رفتارشون با من عوض شده و باهام مثل سابق نیست و وقتی دلیلش رو پرسیدم بی دلیل باهام بحث کرد و وقتی گفتم می خوای دیگه نباشم؟ خیلی راحت گفت سوالات سخت نپرس هر جور خودت راحتی. 

من واقعاً جا خوردم چون پسر بی نهایت مغروریه و گاهی که به شوخی این رو بهش می‌گفتم زود می‌گفت دیگه این حرف رو تکرار نکن ولی حالا خیلی راحت از نبودن من حرف زد. گفتم باشه خداحافظ ولی جوابم رو نداد. 

گفتم برم دلتنگم نمیشی بی معرفت گفت می شه، گفتم پس چرا نمیگی بمون؟ چیزی نگفت. گفتم بودن و نبود من برات فرقی نداره؟ گفت معلومه فرق داره. ما تو دو شهر دور از هم هستیم و ما معمولاً ارتباطمون با گوشی هستش. 

حالا من کاملاً گیج شدم نمی دونم چرا این طوری رفتار می کنه. گفتم تنهام میذاری جوابم رو نمی ده. گفتم خانوم دیگه اومده تو زندگیت. جواب نداد. گفتم میرم جواب نمی ده. به جاش گاهی میاد حالم رو میپرسه. من به غرورم واقعاً برخورده. 

به نظرتون چه کار کنم؟ من به شدت بهش وابسته هستم و بی نهایت دوستش دارم. اون هم می دونم دوستم داره، چون قبلاً خیلی بهم گفته همیشه بهم می‌گفت ممنونم که تو زندگیم هستی و این حرف ها. 

خواهش می‌کنم آقا پسرها جوابم رو بدن. یه پسر مغرور چرا باید رفتارش عوض بشه. نه میذاره برم نه خوب باهام می مونه. تکلیفم چیه؟ باهاش بمونم یا سعی کنم فراموشش کنم؟ 

راستی من یه بار بهش گفتم آن شاء الله یه دختر خوب و خانوم پیدا کنی که هزار برابر من بهتر باشه، نکنه این بهش برخورده من این رو به شوخی گفتم، خواهش می‌کنم هر کی می تونه راهنماییم کنه.

فقط من به اندازه ی کافی ناراحت هستم حوصله ی نصیحت و سرزنش و بحث دعوا رو ندارم فقط خواهرتون رو کمک کنین.

ممنون


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)